بیوگرافی ونوس
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بیوگرافی ونوس
نوشته شده در سه شنبه 17 فروردين 1395
بازدید : 202
نویسنده : .

نام:ونوس

نام خوانوادگی:امپایر(یعنی امپراطور)

سن:پونزده میلیون سال!!!!!!(شما بگو 15)

نژاد:75%روح_5%خفاش(بال هاش هر موقع که بخواد ظاهر میشه)_20%گرگ

وزن:............30(خودم 54 ام!)

قد:156(خودم154/5 هستم!)

اخلاق:باحال_به ندرت جدی و بد اخلاق میشه_یکمی شوخ و ضد حال_کرم رییییییییییییییییییییییییززززززززززززززززز_یکمی خجالتی

غذای مورد علاقه:شکلات تلخخخخخخخخخخخخ85%(من خودم 96%خیلی دوست دارم!)_سیب زمینی سرخ کرده با سس خردلللللللللللللل(سس خردل عشقمههههههههههههههه)ماکارونی با سس خردل(واییییییییی!)بستنی

کار های مورد علاقه:کرم ریزی_سر به سر مدیر دانشگاهشون بزاره!_کلا تفریح بدون درس دیگه!_آدامس خوردن!

دوستان:خودتونین دیگه!

دشمنان:ویکتوریا_جک

القاب:امپراطور ارواح!_وی وی_کوچولو

رنگ مورد علاقه:قرمز_زرشکی_آبی_سیاه_بنفش_صورتی_نقره ای یا همون طوسی_سبزآبی

تنفرات یا نقطه ضعف:موهاش خراب شه_به دمش دست بزنن_بهش بگن(کوچولو)_گل و لجن_لپشو بکشن!

قدرت:همون قدرتی که جنی داره_هر خصوصیتی که یه روح داره_میتونه یه جور ساقه های کلفت و پیچ پیچی درست کنه که خار های تیز و دراز روشون رو پوشونده_جا به جایی و تغییر شکل اجسام

حیوان خانگی:نوچ

پدرو مادر:ساخته شده به دنیا نیومده

خواهر برادر:..............فهمیدین منظورم چیه نه؟

ساز:گیتار برقی

کی رو دوست داره؟هیچکس

اگه چیزی جا انداختم بگین




:: برچسب‌ها: , , , , , , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: